25 Temmuz 2013 Perşembe

Son Silah 32-64 [xp-vista- win7] Bit Envanter Hack !



Bu konuda ne varsa aynen yapıyorsunuz. ByPass işlemini yapıyorsunuz vs. Cheat Engineyi açtığınızda aşağıdaki işlemi yapıyorsunuz.









TheRaw.exe'ye sağ tıklayıp Input PID Manually diyoruz çıkan ekrana da 0 yazıyoruz ve Okey diyoruz.




Hakan341 Sundu




Edit: İlk FcanK paylaştı. Kendisine teşekkür ediyorum fakat bana hala soranlar oldu olmuyor nasıl yapacağız diye o yüzden açtım. Teşekkür edecekseniz bu konudan etmenizi rica ediyorum: http://www.hileevreni.com/Konu-Envanter-...-html.html arkadaşın emeğine saygı

2 yorum:

  1. Cheat Engine ve diğer program pc'de kurulu olunca kanallara giriş bölümünde otomatik atıyor oyundan. Programları kaldırıp denedim, atmıyor ne yapacağız ?
    32Bit.

    YanıtlaSil
  2. ByPass İşlemi düzgün yaparsan atmaz. İyi oyunlar

    YanıtlaSil